Donde hay educación no hay distinción de clases.
La educación es el pasaporte hacia el futuro, el mañana pertenece a aquellos que se preparan para él en el día de hoy.
Malcolm X
Educación es lo que queda después de olvidar lo que se ha aprendido en la escuela.
Vive como si fueses a morir mañana. Aprende como si fueses a vivir para siempre.

Visit to Gibraltar and Baelo Claudia

Visita a Gibraltar

As you know, the bilingual students, went to Gibraltar and the Roman city of Baelo Claudia just before Easter holidays. The whole experience was exciting because there we could practice English, learn about the Natural Reserve in the Rock and the History and Society of a Roman city, which we are studying at our classes. We all enjoyed a lot the trip and even the naughty monkeys, which were moving around us all the time looking for food, were something we´ll never forget. You will see the photos soon!